gdzieś nad Ziemią...
gdzieś nad Ziemią...
dry dry
954
BLOG

Gdzieś nad Ziemią...

dry dry Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 76

Lato, wakacje, sezon wyjazdowy. Tak sobie tu dywagowaliśmy któregoś dnia o wyjazdach i cenach biletów, więc wpadł mi w oko taki artykuł porównawczy portali na których można zarezerwować tanie loty. Artykuł ten pochodzi z nieocenionego www.money.pl a link doń podaję tutaj. Miłej zabawy!!! A i oczywiście miłych wakacji i wyjazdów.

Żeby nie było Wam tak nudno i aby uatrakcyjnic ten wpis - parę zdjeć "lotniczych" wykonanych przeze mnie przy okazji różnych podróży, a związanych z samolotem albo lotniskiem....

Zobacz galerię zdjęć:

Świt nad Ziemią...
Świt nad Ziemią... nie mogłem coś przestać myśleć o tych zbiornikach paliwa... Słońce powoli wstaje... tys piknie... a to Polska, lecimy nad Wisłą a to przyleciał Iron Maiden a to jest też lotnisko zbliżenie na halę odlotów :) już niedaleko do lotniska... Księżyc i Wenus... i to by było na tyle...udanych więc... to papa :) rozmarzyłem się...latanie...
dry
O mnie dry

"Nothing in the World is so powerful as an idea. A good idea never dies and never causes changing its form of life". Frank Lloyd Wright.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości